پیر طریقت

اینجا چاه تنهایی من است

پیر طریقت

اینجا چاه تنهایی من است

دیر رسیدن

حسین جان ببخش که ۱۴۰۰ سال دیر رسیدیم


نمیدانم شاید دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن باشد


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

دیر رسیدن؟
پس امام زمان ما اکنون ندای هل من ناصر سر نداده؟
چرا هممون در حسرت یاری حسین (ع) می سوزیم ولی برای منتقمش یک گام هم بر نمی داریم؟

خطابش خودمم نه شما

دوست داریم برداریم هممون دوست داریم
ولی تشخیص راه برای قدم برداشتن سخت است
چه راهها که رفتیم مدتی بعد فهمیدیم به خطا بوده
من بین راه و سراب مانده ام
هل من ناصر ینصرنی؟!

سکوت چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

رسیدنم پیشکش!
حتی شک دارم که ایا در مسیر اومده ام یا نه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد