پیر طریقت

اینجا چاه تنهایی من است

پیر طریقت

اینجا چاه تنهایی من است

یارب مباد که گدا معتبر شود

چند روزی میشه که رییس جمهور عزیز خانم وزیر رو عزل کرد یا به قول خودمون انداختش بیرون، خوب طبیعی که خیلی سر و صدا بلند بشه و بچه مذهبی ها دادشون در بیاد و مدیران متعهد سری به تأسف تکان بدهند، ولی من توی این مدت مدام به یه چیزی فکر میکردم

خوب خیلی طبیعیه وقتی یه نیرو با مدیر به اختلاف میرسه، مدیر می اندازش بیرون شاید به جرأت بشه گفت که هرکس چندسالی سابقه مدیریت داشته باشه حتما یه همچین تجربه ای داره تازه بعضی مدیران هستند که بخاطر اختلافشون با یکی دیگه، کس دیگری رو می اندازن بیرون، مثلا یکی از فامیلهاشون رو...

حالا چرا این کار رییس جمهور محبوب باید کارش باعث تعجب و نارارحتی همه بشه؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
حس غریب سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

می دونین دلم میخاست روز بعد از عزل وزیر یکی می رفت
به اون شخص "کاریزماتیک" که نشسته بود توی جلسه و حتما مثل همیشه اش، داشت با اب و تاب تعریف می کرد که دیدن تحلیلم درست در اومد و احمدی نژاد فلاان و چنان...
یه نگاه عاقل اندر سفیه می کردم و میگفتم: چون خودت یه پا احمدی نژادی و بلکن بدتر!


ولش کن بابا دوباره خودش رو میزد به مظلوم نمایی و دوشب میرفت بیمارستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد