پیر طریقت

اینجا چاه تنهایی من است

پیر طریقت

اینجا چاه تنهایی من است

قدرت

داشتم به قدرت فکر میکردم

چیز عجیبی است، خیلی عجیب

اگر آن را از ذره ای تا بی نهایت تصور کنی، آن وقت عجیب تر می شود

متعجب هستم هرکس به هر اندازه از آن دسترسی پیدا میکند کمال استفاده را  میبرد، دیگر نیاز به منطق و عقل و استدلال ندارد

واقعا اگر قدرت نبود دنیا چگونه بود؟

اگر قدرت نبود تعامل رییس و کارمند چگونه بود؟

اگر قدرت نبود رفتار پدر و مادر چگونه بود؟

اگر قدرت نبود اداره امور چگونه بود؟

شاید اگر قدرت نبود دنیا زیبا تر بود...

نظرات 1 + ارسال نظر
حس غریب سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

دلم تنگ شده برای روزایی که وبلاگ می نوشتی....
دلم تنگ شده برای روزهایی که دوستشون داشتم
دلم روزهای پر هیجان میخواد، پر هیجان پر چالش و پر از عشق...
:(
پر از آزادی
پر از حمایتت
روزهایی که دل نگرون هیچی نبودم تو کار چون بودی
:(

دل تنگ نه برای من است و نه برای روزهای خوب گذشته و نه برای ننوشتن دل تنگ برای فقط برای این است که
از اصل خیلی دور شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد