پیر طریقت

اینجا چاه تنهایی من است

پیر طریقت

اینجا چاه تنهایی من است

خواب ابدیم آرزوست

گاهی برای حرف زدن دنبال کسی میگردی ولی پیدا نمیکنی

پیدا هم بشود نمیدانی چه بگویی

دلت مدام دنبال چیزی میگردد که میداند پیدا نمیشود دنبال گشتنش تازگی نداره عمری است که میگردد

کلافه ام کرده از بس که بهانه چیزی را گرفته که نمیداند چیست هرچه برایش مصداق می آورم پس میزند

میدانم مسکن این کلافگی چیست، خودم را بسیار مشغول کنم و در امور مختلف گم بشم، ولی انگار اوستا ما را در این دربدری دوست دارد، شاید هم این به مصلحت باشد، نمیدانم

فقط میدانم خیلی خسته ام اما نه خستگی که با یک شب خواب و یه روز استراحت رفع بشه این خستگی نیاز به یه خواب ابدی داره


نظرات 2 + ارسال نظر
دوستت دارم سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

چه خبر غیر از خواب ابدی؟
از ما که خبری نمی گیرید
به خاطر همین می خواید بخوابید دیگه


پرتوان باشید و عاشق


درود

سکوت جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

بعضی مطالب باید ی لایک داشته باشن . چون هیچی نمیشه درموردشون گفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد